اخبار و عجایب A {TEXT-DECORATION: none; } #hd {width:100%; height:100px; text-align:right;font-size:36pt;color:#f7b72e;padding-right:50px;font-family:Times New Roman;font-weight: bold;padding-top: 50 px;} #ds {width:100%; text-align:right;font-size:9pt;color:#b31d1e;font-family:Tahoma;font-weight: bold;padding-right:60px;} body{font-family:tahoma;font-size:9pt;color:#ffffff;} .tt{background:url('http://www.mahtarin.com/weblog/o1.jpg') no-repeat left;height:303px; width:1003px; } .menu{width:142px; padding-right: 10px; padding-bottom: 20px; padding-top:20px;font-size:16pt;font-weight: bold;text-align:right;color:#fac434;} .ssmenu{font-size:9pt;color:#ffffff;text-align:center;} .smenu{direction:rtl;font-size:9pt;text-align:right;color:#ffffff;padding-bottom: 4px; padding-right:8px;} .smenu a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .smenu a:hover{text-decoration:underline;} .pmenu{height:38px; width:38px; padding-top: 3px;} .fmenu{ padding-top: 3px;padding-right:8px;color:#ffffff;text-align:center;font-family:tahoma;font-size:9pt;direction:rtl;} .post {color:#ffeed5;direction:rtl;padding-left: 6px; padding-right: 6px; padding-top: 8px; padding-bottom: 25px;text-align:right;font-size:16pt;} .post a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .date a{color:#ffffff;text-decoration: none;}
اخبار و عجایب



سردار آزمون و آرسنال

سردار آزمون و آرسنال


23/1/1393

گزینه های پیش روی سردار آزمون و انتخاب صحیح وی


اگرچه درباره ی نقل و انتقال سردار آزمون بازیکن جوان و مستعد ایرانی تیم روبین کازان روسیه اخبار ضد و نقیض زیادی شنیده میشه اما همچنان در اکثر رسانه های غربی راجع به این نقل و انتقال اخباری منتشر میشه.
ظاهرا از بین تمام تیم هایی که اسم اونها در لیست تیم های خواهان سردار به میون میاد ، تیم های آرسنال و میلان جدی تر از بقیه پیشنهادات خودشون رو به باشگاه و مدیر برنامه های سردار ارائه دادند. البته رسانه های انگلیسی و برخی رسانه های هواداری آرسنال معتقدند که سردار گزینه ی مناسبی برای خرید تابستانی آرسنال نیست. همچنین هنوز هم درباره ماندن و رفتن ونگر هم شک و شبهه هایی وجود داره که موجب میشه هر بازیکنی درباره ی انتخاب آرسنال بعنوان تیم آیندش به شک و شبهه بیفته ، چرا که اگر سرمربی عوض بشه ممکنه بازیکن جدید توی تفکرات مربی جدید تیم جایی نداشته باشه و نیمکت نشین بشه.اگرچه نیمکت نشینی در تیم آرسنال هم افتخاریه اما به نظرم راه پیشرفت هر بازیکنی اثبات حق فیکس بودن در ترکیب تیم و سپس نقل و انتقاله .
به این ترتیب با وجود اینکه بعنوان یک ایرانی دوست دارم سردار رو در تیم محبوبم ببینم اما به نظرم میاد که شاید بهتر باشه هنوز هم سردار آزمون در روبین کازان کسب تجربه کنه و زمانی که تونست قابلیت های بیشتری رو از خودش نشون بده به فکر نقل و انتقال به تیم های بزرگتر بشه. به هر حال نباید از پیشنهادات تیم های بزرگ خیلی ذوق زده شد و احساسی تصمیم گرفت. البته این یک نظر کاملا شخصیه.
با وجود این اگر ونگر در آرسنال موندنی شد و پیشنهاد این تیم برای سردار هم پا بر جا موند با توجه به تبع جوان گرایی ونگر شاید روزی سردار رو در ترکیب این تیم هم بشه دید.
حالا سوال اینجاست که واقعا تصمیم درست چیه؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,

توسط شادمهر نژاداحمدی |



من شادمهر نژاداحمدی اهل شهرستان گتوند هستم.امیدوارم که از وبلاگم خوشتون بیاد.و البته نظر یادتون نره


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و عجایب و آدرس shn.p.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت رسمیfifa
بروزترین سایت اخبار داغ فوتبال!!!
زیارت حرم امام رضا بصورت مجازی!!!
ارگ پیشگامان.آقای رضایی
ردکاپ!!!
آب و هوای (گتوند) در سه روز آینده
وبلاگ ایوب نژاداحمدی
مدرسه راهنمایی پیشگامان اندیشه
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

نازترین عکسهای ایرانی


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 8438
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1